En förmiddag på jobbet.

Datum: 2014-06-05 | Tid: 19:40:00


Igår på kvällen var jag på jobbet för lite möte inför hösten och det ska blir så kul att komma tillbaka till mina fina kollegor och alla barn! :) Det blir en del förändringar då jag byter avdelning, från stora till små! Ska bli kanonkul och spännande att få jobba lite med småttingarna, det kommer att bli en bra höst!! När jag kom hem senare var inte Emil och Walter hemma, så tomt utan dem när man alltid är van att ha dem i sin närhet! Så jag började städa och dona lite här hemma! :) Just de ja, fick veta Walters förskoleplats igår med. Dock blev det inte vårt första val, men vi är nöjda iallafall och det kommer blir jättebra på denna förskola tror jag, det tvivlar jag icke på! :)
 
Idag tog Walter jag och en promenad ut till jobbet där det vankades sommarfest för barnen och Walter fann sig, inga problem! Han, tog för sig, tjoade och hade kul med barnen och fröknarna! Det blev dans, sång, gunga, mat, trolleri och bus! Till slut var han så trött att han somnade i Annies famn, ett gott tecken på att förmiddagen på mammas jobb varit bra! :) hihi!
 
Gunga var toppen tyckte Walter, speciellt när de andra barnen puttade på fart eller fröknarna som busade! ;)
 
Helt slut kille på vägen hem!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0