Fantastisk dag tillsammans.

Datum: 2014-06-11 | Tid: 11:13:00


Gårdagen blev helt underbar då vi firade Emils och min 5 årsdag tillsammans och såklart att Walter blev 11 månader! Vi startade på Stumholmen med lite grill, sedan fångade vi kvällssolen på Dragsö där det blev mjukglass och mys! Vi avslutade kvällen på balkongen med lite vin! En fantastisk familjedag med grill, sol, mjukglass, mys och kärlek! En dag jag aldrig kommer att glömma! Älskar er mina killar! ♥
 
Klart min underbara Emil är värd fina blommor!
 
 Grill på Stumholmen!
 
Underbart vackert!
 
 
 
 
Vi packade grillen! :)
 
 
Glasstajm på Dragsö!
 
 Glupsk tjej?! ;)
 
Mina fina ♥
 
Walter övningsgick för fulla muggar!
 
 
Familjen! ♥
 
 
Mys på hög nivå!
 
 
 
 
 
 
Såklart grabben skulle gunga också! :)
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0