Från sommar till höst.

Datum: 2014-10-13 | Tid: 21:51:00


Jag förstår inte varför jag blir så dålig vid denna tid att uppdatera bloggen! Det brukar eka tomt här (förutom förra året), tråkigt för jag tycker ju det är så kul att gå tillbaka och läsa! Men men, det har varit fullt ös (i vanlig ordning) sedan sist jag uppdaterade om våra händelser! Jag har nu gått upp 100% på jobbet, vilket är skönt på det sätt att jag kommer mer in i rutinerna och även vardagsrutinerna plus mer i plånkan vilket behövs nu! ;)
Slutet av augusti hade vi Pomp de lux party här hemma är vi shoppade kläder och en massa goinga kom och handlade, kul att vara värdinna! ;) Efter det blev det personalfest i skogarna som va kanon och så kul!
Vi tog till vara på de fina dagarna i augusti och september genom häng på lekparken, även när Walter hade feber i slutet av dagarna så var vi ute i det härliga vädret. När Walter hade sin feber ryckte moster Lisa in och "vabbade"! ;) Vi har också varit ute på Trummenäs titt som tätt och kikat hur Lisa och Timmys hus växer fram, så häftigt att se och det blir verkligen hur fint som helst, duktiga killar! ;) Nu längtar vi tills vi drar igång med vårt bygge!
Jag och Walter har varit i Bkvara lite och agerat nannys åt Lowe och Hillewi! I oktober fyllde min fina Emil år och vi firade det som vi brukar med myskväll och sushi!! :D Mmmm!! Emils kära mamma och Anders har vi också haft här som tagit hand om oss och mina blommor! ;) De fick busa med Walter medan vi var på Hem1 och kikade på hus som de har ritat upp utefter vad vi vill ha och det blev så fiint!! Vi har också hunnit med föräldramöte! Kul!
Ja som sagt vi är hit och dit och Walter har kommit på att klättra för ett tag sedan så på honom är det fullt ös vår goa pojk, han är så duktig och det är så kul att se hans utveckling! "Snacka" med sina ord och med oss är också något han har dragit igång rejält med! :D
En sak till, så skööönt att hösten är här! Jag är verkligen en vår och höstmänniska, det är så mysigt! Sommarn i all ära men de är så varmt, stressigt, alla måsten och så blir man trött! Nä tacka vet jag vår och höst som är lagom! Jag njuter av hösten jag!
 
 
Vår kära nannie Annie hänger vi ofta med & busar loss!
 
Vår lilla Pomp de lux gosse gillade ballongerna mest! :)
 
Lekparken är roliig!
 
Febrig gosse!
 
När febern började släppa gav vi oss ut i det fina vädret!
 
Som sagt lekparken är en av favoriterna om man frågar Lowe & Walter... och Lisa med! ;)
 
Klättra, klättra!
 
 
Nybadad goss!
 
Åååh klättra!
 
Bästa vänner som har kul ihop! Alfred är glad när han får uppmärksamhet! :)
 
Bubbel är grejer de!
 
Ett besök på Trummenäs & när det blev tråkigt åkte Babblarna fram för de små!
 
Barnpassning i Bkvara med härligt väder!
 
Och de lekte och lekte! :)
 
Nya braiga haklappar har han också fått!
 
Vi har bebisgosat med sötaste Letizia & sedan gick vi på 2 års kalas som finaste Tilde bjöd på!
 
Mys, kalas & sushikväll med mina finaste! ♥
 
Walter tycker mycket om att läsa sina böcker om & om igen!
 
Pussla är han också en hejjare på!
 
Tro det eller ej men humör har gossen också! ;) haha!
 
Lek i köket är också en av favoriterna!
 
Hjälpa mamma med dukningen är han duktig på!
 
Klättra upp i soffan & mysa är grejer, fast busa är roligare! ;)
 
Denna fantastiska höst!
 
Härligt att stanna & gunga lite!
 
Walter kollar till vår så kallad trädgård på Trummenäs! :)
 
Myskvällar med denna goding är det bästa! ♥
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0