1:a advent.

Datum: 2012-12-02 | Tid: 20:41:45


Nu är det jul här i vårt hus...! Att snön har fallit lagom till första advent har nog inte ungått någon! Jag visste det såklart innan jag ens stigit upp idag, det finns många metrologer på facebook! ;) Alfred och jag tog oss ut i det härligt snövädret och Alfred ville ju prova sitt nya vintertäcke! :)
 
Idag kom pappa, farfar, Lisa, Timmy, Jonas och Lowe ner till oss för adventsfika och det var supermysigt! Så igår bakades det här hemma och jag gjorde förra årets favoriter: Saffransbullar med vanilj!
 
Annars har det varit lite pynteri här i hemmet, jag har legat med maginfluensan nästan hela förra veckan :S, runda på stan och tagit det så lugnt som möjligt! Skönt! Är superglad att julkalendern äntligen dragit igång som iår är Mysteriet på Greveholm - Grevens återkomst och jag tycker den verka kanoners, förra årets tyckte jag om: Tjuvarnas jul!
 
 
 
 
 
 
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Papajan

Tack för dom goa bullarna 😃(jag tog två😊)en mycket
Trevlig eftermiddag 😄Farfar var nöjd med dagen också 😀
Hoppas det blir en tradition nu med Sannas Saffransbullar på
1 Advent 😉Kram PapaJan 😚

2012-12-02 @ 21:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0